maanantai 11. maaliskuuta 2013

Päivä 20-22 : 40 päivän Raivaushaaste

Päivät 20-22 ( 4.3.-6.3.2013)

Hupsista heijaa, olen tehnyt pienen mokan !

Tajusin tänään, että olen sekoillut noiden raivaushaastepäivien ja päivämäärien kanssa.
40 päivän haaste on siis tarkoitettu paastonajalle, joka on ajanjaksona kalenterissa tänä vuonna 13.2.-30.3.2013. Kalenteripäiviähän tuohon mahtuu yhteensä 46 kpl ja kun lasketaan sunnuntaipäivät pois saadaan 40 raivauspäivää. No minä tietysti innoissani olen laskenut myös sunnuntait mukaan. =)

"Oikeita" raivauspäiviä olisi siis 4.3.2013 mennessä kertynyt 16 vaikka tässä postauksessa puhutaankin jo päivistä 20-22. En nyt ala enää muuttamaan tätä laskutapaani, kun ollaan jo menossa melkein puolessa välissä. Väliäkö hällä miten päivien laskut menee, kunhan tavaraa huushollista poistuu.

Tein samalla pienen välitilinpäätöksen, kun kerran melkein haasteen puolivälissä ollaan ja laskin äsken, että olen tähän mennessä poistanut taloudestamme 18 kpl tavarapusseja (9 kpl roskikseen ja 9 kpl kierrätykseen) ja lisäksi nuo edellisen postauksen Lundian palaset vein kierrätykseen. Olen siis raivaushaasteessani lähes puolivälissä ja päiviä on vielä jäljellä 24 tai 27 laskutavasta riippuen.

Näiden kolmen päivän saldona sain kerättyä kirjahyllystä yhden laatikollisen divariin vietäviä kirjoja. Samalla löysin "kirjastohuoneestamme"  yhden laatikollisen lastenkirjoja, jotka olin poistanut lasten kirjahyllystä jo 1,5 vuotta sitten. Olin unohtanut kokonaan tämän laatikon ja mies oli sen onnistuneesti siivonnut tuohon huoneeseen sellaiseen paikkaan, johon ei suoraan näe kun huoneessa nopeasti käy. No tulipahan divariin vietävää kerättyä kerralla vähän enemmän.

Lisäksi keräsin kellarista ja kodinhoitohuoneesta sekalaista kierrätykseen lähtevää tavaraa yhden pussillisen.

Laskurissa on siis jo 22 yksikköä pois raivattua tavaraa.

Seuraavassa postauksessa kerron vielä lisää kellarin siivouksesta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti